2015. november 14., szombat

7. Rész - Hülyeséget művelek... Part 2

William rám nézett és kérdő pillantást vetett felém.
- Beatrice... Most... Mit csinálsz?
Mosolyra húztam a szám és elkezdtem kifelé gombolni a nadrágomat.
- Ez az amit akartunk nem elvtárs?
- De igen, de ez.... Azta.
Tudom mit gondolhat most. De egyáltalán nem érdekelt. Odasétáltam, leszedtem róla a pólót és erősen megcsókoltam.
Csak sodródtunk az árral és hagytam hogy vezessen. Váratlanul kopogás szakította meg a dolgokat. Esküszöm életem legfontosabb pillanatát készültem elkövetni, erre kopognak. Gyorsan visszaöltöztünk és én leültem a fotelba, hogy úgy tűnjön semmi olyan illegális dolgot nem tettünk. Will kinyitotta az ajtót és egy nő lépett be rajta. Olyan cseszettül öregnek tűnt, hogy esküszöm már nyudíjban kellett volna lennie. Vagy a föld alatt. Csak beszélt és beszélt (De természetesen portugálul), én meg alig értettem mit mond. Aztán meglátott engem és rögtön abba is hagyta.
- Ön Ms. Ally Hamilton igaz?
- Szolgálatára. - biccentettem.
Rámosolygott Williamra, majd rám.
- Jó választás Mr. Ashwood herceg. 
Akkorára nyílt a szemem, hogy majdnem kiugrott a heyéről.
- Maga.... - dadogtam.
- Mit gondolt Lady Ezequiel hercegnő? Azt hitte csak úgy hagyom elmenni?
Aztán rájöttem. Ő apu egyik tanácsadója volt... Mrs. Dashwood.
- És? Mit akar tenni? Vissza fog paterolni a palotába?
Felnevetett és leült velem szemben a kanapéra.
- Nem fogom csak ilyen egyszerűen visszavinni. Fogalma sincs, mennyire rossz a helyzet.
- Minek jött ide, ha senkit nem akar elvinni? - vágott közbe William is.
Mrs. Dashwood újra felnevetett. Élvezte a helyzetet, de számomra nem volt annyira vicces.
- Csak eljöttel felhívni a figyelmeteket arra, hogy mi történik a palotában. Amióta Beatriz hercegnő szülei meghaltak, neki kellett volna átvenni a trónt. Vannak egyéb lehetőségek. Ha Ashwood herceg foglalná el a trónt, akár meg is mentheti Beatriz hercegnőt. Valakinek vissza kell jönnie a palotába. Egyre rosszabbodik a helyzet, az emberek félnek és aggódnak. Mi nem vehetjük át az uralmat, nem tartozunk a királyi családba. Vagy neked Beatriz hercegnő, vagy neked William herceg, de vissza kell, hogy jöjjön valaki.
Williamet tanulmányoztam... Fogalmam sem volt arról, mi járhat a fejében. Csak bámult előre és egy szót sem szólt.
- És ha mi nem akarunk visszamenni? - kérdeztem végül.
- Akkor az országnak annyi a maguk hibájából.
Na jó, ez engem is megrázott. Nem akarom, hogy az országom szétessen a mi hibánkból. Cselekednünk kell. Mikor meg akartam szólalni, Will felállt és Mrs. Dashwood felé fordult.
- Én magával megyek. Elfoglalom a helyem a trónon, csak Beatricet ne bántsák. Inkább megyek én.
- Ezt nem teheted! - kiáltottam.
- De, tehetem! Te itt maradsz és folytatod a tanulmányaidat. Éled a normális életed, én pedig irányítom az országot.
Teljesen le voltam döbbenve... Eddig nem jutott eszébe, csak most, mikor már kezdek szerelmes lenni?
- Jobb lesz, ha most beszélgetnek egyet. Én kint fogok várni.
Megvártuk még Mrs. Dashwood kimegy és azonnal belekezdtem.
- Komolyan?! Itt akarsz hagyni? Most, mikor már szerelmes lettem?
- Mindenki hoz áldozatot Beatrice.
- 10 percel ezelőtt nem ezt mondtad.
Will sóhajtott egyet, közelebb lépett és megcsókolta a homlokomat.
- Én csak téged akarlak védeni Beatrice, értsd meg. Inkább megyek én, mint te. Tudom mennyire nem akarod. Én 24 éves vagyok, elég felnőtt a dologhoz.
- Azt akarod ezzel mondani, jogy én nem vagyok elég jó hozzá?
- Ezt egy szóval sem mondtam! Én csak azt akarom, hogy boldog legyél.
- De nélküled én nem vagyok az elvtárs. Mit kezdek én nélküled? Mi lesz a táncal?
- Kapkodni fognak érted Bea. Olyan lapot csináltam neked, hogy teljesen biztos vagyok benne amint megmutatom egy bizonyos valakinek, már fel is leszel véve. Folytatnod kell az utadat.
Egy utolsó forró csókot nyomott a számra, majd kisétált. Nem akartam sírni. De megtettem. Mindent kiengedtem, nem akartam elveszíteni. Most nem.
Rosszul voltam. Kínzott a gondolat, hogy egy percre is eltávolodhatok tőle. Képtelen voltam elviselni.

Lassú léptekkel mentem vissza a szobámba. Kisírt szemekkel a párnámba fúrtam a fejem.
- Na, ez valami rossz. Mi a ba Bea? - kérdezte Jess.
- Semmi. - beszéltem a párnába.
- Beatrice ha a párnának dumálsz, nem fogom érteni.
Felemeltem a fejem és átfordultam a másik oldalamra.
- William elment. A palotába.
-Hogy mi?!
- Igen... Jól hallottad. Át akarja venni a trónt.
- Nos, ez jó hír, nem kell királynőnek lenned. De rossz hír is, mert elvesztettél egy fontos embert az életedből.
- Holnap elmegyek a palotába. - jelentettem ki határozottan.
- Tessék?!
- Vissza fogok menni. Elfoglalom becses helyemet a trónon, mint Beatrice Ezequiel királynő.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése